Snídaňové Burritos s balkánským sýrem

Potřebujete: 115 g balkánského sýra, 2 lžíce olivového oleje, 2 stroužky česneku, 1 malou žlutou cibuli, 100 g rajských jablek, 100 g červených paprik, 50 g listů špenátu, 2 vejce, 1/4 lžičky kurkumy, 1/4 lžičky chilli prášku, 1 čajovou lžičku sušeného oregana, špetku mletého pepře, špetku soli, 1 zralé avokádo, 4 celozrnné tortilly (à 55 g)

Snídaňové Burritos s balkánským sýrem

Recept pro 4 osoby.
1 porce obsahuje = 362,5 kcal,
tuky: 19,8g, sacharidy: 14,8g, bílkoviny: 35,3g

Postup přípravy:

1. Balkánský sýr vyndejte z nálevu odložte na umělohmotné prkénko,  zatižte třeba hrncem a nechte odtéct všechen přebytečný nálev. Trvá to asi 10–15 minut.

2. Očistěte a omyjte zeleninu. Cibuli nakrájejte nadrobno, rajčata a papriky na menší kostičky. Špenát nasekejte nadrobno. Česnek můžete rovnou prolisovat na
pánev.

3. Ve větší pánvi rozehřejte olivový olej, přidejte česnek a nechte péct asi 30 vteřin, přidejte cibuli a opékejte další 3–4 minuty, až zesklovatí. Přidejte nakrájené papriky a rajčata a opékejte,dokud nepustí svou šťávu. Přimíchejte špenát a nechte asi 3 minuty všechnu zeleninu dusit.

4. Přidejte nakrájený sýr na kostičky, směs okořeňte, za občasného míchání duste dalších asi 8 minut.

5. Avokádo rozkrojte, vyndejte pecku a 1/4 dužniny vždy namažte jednu tortillu.

6. Do zeleninové směsi přidejte vejce a nechte zhoustnout. Na čtyři připravené tortilly rozdělte do středu zeleninovou směs se sýrem a vejcem.

7. Vrchní dva okraje placky ohněte do středu přes náplň a pak tortillu srolujte.

Více receptů na www.diarecepty.cz.

 

Zobrazit diskuzi
Diskuze k článku

Komentujte

avatar
  Subscribe  
Upozornit na